Asiakaspalveluvalmennus – Ihmisosaamista asiakaspalvelijoille/myyjille

Asiakkaat ovat kehittyneet vaativimmiksi eikä huono palvelu mene kaupaksi edes halvalla.

Asiakkaan kohtaamista ja palvelua kannattaa opiskella, niin yritysmaalimassa kuin julkisella sektorillakin. Onnistuminen asiakaspalvelussa on myös taloudellisesti kannattavaa.

Asiakaspalvelu/Palveleva myynti
Jos asiakaspalvelu tökkii, mainontaan on turha panostaa. Ovatpa palvelukanavat sitten internet, puhelin, some,sähköposti, face-to-face…asiakkaiden mielestä tutkitusti edelleen tärkeimmäksi koetaan asiantunteva, ystävällinen, nopea palvelu, joka tulee hoidetuksi kerralla.Palvelu on asennetta.

Sekä asiakaspalvelu- että palveleva myynti valmennuksissa pääpaino on osallistujien omissa työtilanteissa.

Kanal